Zapisz się na newsletter "Sukces z Duszą" na www.celestyna.pl. Otrzymasz w nim jeszcze więcej wskazówek i użytecznych informacji na temat prowadzenia własnego biznesu, a na razie tu na blogu zapraszam Cię do lektury i inspiracji!

Bukiet

Klucz do Twojej kreatywności

Przygotowuję się do swojego szkolenia „Biznes z Duszą” w mojej Villi Celestynówka. Nie mam w nim swojego gabinetu i ulubionego biurka. Musiałam znaleźć sobie miejsce, w którym będzie mi się dobrze pracowało. Znalazłam sobie zatem przestrzeń z pięknym stołem i widokiem za oknem. Odkurzyłam stół, postawiłam wazon z pięknymi kwiatami, przygotowałam flipchart. Naszykowałam kawkę (zbożową (-: ) i zasiadłam do pracy. Powiodłam wzrokiem po moim nowym stanowisku pracy, uśmiechnęłam się i zainspirowana zaczęłam pisać artykuł na bloga. Pomysły zaczęły napływać same i szybko weszłam w stan „flow”

Jakie jest Twoje miejsce pracy? Czy cię uskrzydla? Czy dodaje Ci energii?

Dla nas kobiet bardzo ważne jest środowisko, w którym pracujemy. Piękno nas inspiruje i pobudza naszą kreatywność. Może Cię to zdziwi, ale by zwiększyć swoje dochody, zacznij od swojego miejsca pracy. Przede wszystkim pousuwaj wszystkie niepotrzebne rzeczy. Zrób porządek w dokumentach. Kup szare czy kolorowe teczki i posegreguj papiery. Odkurz. Pozawieszaj inspirujące Cię obrazy czy zdjęcia. Dopieść swoje miejsce pracy. Kup kwiaty. Sprawdź czy masz wystarczająco dużo światła. Jeśli nie, zastanów się nad doborem lepszej lampy.

Spraw sobie przyjemność. Kup sobie fantastyczny długopis czy pióro. Wybierz sobie również jeden zeszyt do swojego biznesu. Niech będzie piękny, inspirujący i taki, o jakim marzyłaś. Prowadź go codziennie. Zapisuj w nim swoje sukcesy i rzeczy do usprawnienia.

Wracając do Twojego miejsca pracy, stań w nim przez chwilę. Weź głęboki oddech, zamknij oczy i poczuj to miejsce. Czy regenerujesz się w nim? Czy dodaje Ci energii? Teraz otwórz oczy i sprawdź jakie obrazy czy zdjęcia wiszą na ścianach. Czy są pozytywne? Czy Cię inspirują? Czy przedmioty, które się tam znajdują budzą przyjemne skojarzenia?

Zadbaj o swoją kreatywność. To ona zapewni Ci nowe oferty, nowych klientów, nowe projekty biznesowe.

Może wydawać się, że postawienie bukietu kwiatów na biurku to taki drobny szczegół, ale pamiętaj to Anioł tkwi szczegółach.

Comments on: "Klucz do Twojej kreatywności" (1)

  1. Dobry pomysł, kupię sobie piękny zeszyt I będę zapisywać wszystkie plany, przemyślenia I … cokolwiek….związane z moją działalnością 🙂

Leave a comment